2007-11-02

Jaha, Conventum och sen då!

jag vet!, jag har varit frånvarande lite från bloggen, det är ju lite min stil... Har svårt för att skriva... hinner liksom inte riktigt med! Men man blir ju bara bättre.

Hursomhelt tänkte jag berätta vad jag håller på med just nu. Det är Conventum som gäller för mig, ett stort kongresscenter mitt i Örebro, där har jag hamnat på nöjesavdelningen, nöje det är något riktigt roligt! Konserter, publika evenemang och så vidare... det finns så mycket att göra... och som vi gör saker på nöje. Idag satte jag bland annat upp ett staket som vi ska ha i clublokalen för Sahara Hotnights spelningen på Lördag, ska bli skitskoj!!

Annars är det mycket olika saker som jag och min chef gör! Och det är just det som är charmen med Nöje... man vet inte riktigt vad man får!

Vet inte riktigt om det här inlägget dög, men det är iallafall en börja!

Inga kommentarer: