2007-09-08

Vilken tur man har med vädret!

Värsta stormen drog just förbi fönstret och det verkade som om hela Örebro var skådeplatsen för en kavalkad av blixtrar och åskmoln! Regnet öste ner och jag känner mig ganska tacksam över att inte genomfört de planer jag och en kompis hade tidigare om att spela lite frisbeegolf ute på Hästhagen. Tanken var att ha lite uppvärmning inför matchen ikväll mellan Sverige och Danmark!

På tal om matchen, som för övrigt startar kl: 20:30 ikväll (bara för er som inte visste om det), så har man ju en lite speciell känsla då jag till hälften faktiskt består av danskt blod. Min käre far gifte sig faktiskt med en pige fra Skjern på Jylland! Detta leder givetvis fram till vissa känslor! Men ni kan vara lugn, självklart hejar man på Sverige!

Jag tippar 3-1 till Sverige!

Inga kommentarer: